Om Os

Skanderborg-Stilling Skytteforening blev stiftet i 1882

Foreningen er en aktiv forening, med en særdeles engageret bestyrelse, hvor den røde tråd er, at vi skal kunne rumme alle.

Og rumme alle, det er vi rigtigt gode til, gennem en altid positiv ånd, rummer vi både børn og unge med blandt andet ADHD i forskellig grad, ligesom vi også har plads til de virkeligt seriøse skytter, helt fra børneskytter til veteranskytter.

Vi tilbyder både riffel og pistolskydning.

På vores udendørsbaner, som er beliggende i Skårup lige uden for Skanderborg, hvor vi skyder om sommeren, råder vi over 10 riffel baner og 9 pistolbaner.
Vores pistolbaner er miljøgodkendte til stort set alle kalibre og pistoltyper.

På vores indendørsbaner, som er beliggende inde midt i Skanderborg by, under Morten Børup Hallen, råder vi over 10 fine baner og et dejligt klublokale.

I Skanderborg-Stilling Skytteforening gør vi meget ud af, at byde nye skytter velkommen i form af god instruktion og venlig modtagelse.